• 7.00-8.45
    Czas schodzenia się dzieci do przedszkola. Zajęcia opiekuńczo – wychowawcze: zabawy w kącikach zainteresowań, manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne. Stworzenie sytuacji służących do realizacji pomysłów dzieci. Zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy ruchowo- muzyczne;
  • 8.45-9.00
    Kształtowanie nawyków higieniczno – porządkowych i samoobsługowych, przygotowanie do śniadania;
  • 9.00-9.30
    Śniadanie – doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole, czynności higieniczne po śniadaniu;
  • 9.30-10.50
    Zajęcia edukacyjne organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju, prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Realizacja Podstawy Programowej wychowania przedszkolnego. Działania indywidualne i zespołowe, zabawy i zajęcia o charakterze twórczym – gry i zabawy logiczne, muzyczne, plastyczne, parateatralne, ruchowe, spotkania z ciekawymi ludźmi (zgodnie z harmonogramem);
  • 10.50-11.10
    drugie śniadanie, czynności higieniczne po drugim śniadaniu;
  • 11.10-12.15
    Spacery, zabawy i zajęcia na świeżym powietrzu: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze;
  • 12.15-12.30
    Czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do obiadu;
  • 12.30-13.15
    Obiad – doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole, kształtowanie umiejętności prawidłowego używania sztućców. Czynności higieniczne po obiedzie;
  • 13.15-14.50
    Odpoczynek dzieci w zależności od potrzeb: leżakowanie, słuchanie muzyki relaksacyjnej oraz bajek i baśni czytanych przez nauczyciela. Utrwalenie treści programowych, wierszy i piosenek. Ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, gry, zabawy edukacyjne i planszowe;
  • 14.50-15.15
    Przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek, czynności porządkowo – higeniczne;
  • 15.15-17.00
    Zabawy dowolne w sali służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym o charakterze wychowawczym lub w kącikach zainteresowań. Zabawy plastyczno – techniczne, zabawy ze śpiewem. Rozmowy indywidualne z dziećmi i rodzicami. Omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Prace porządkowe w sali. Rozchodzenie się dzieci.
Facebook

Dlaczego warto nam zaufać?

Kładziemy nacisk na naukę języków obcych oraz sport. Aktywnie korzystamy z outdoorowych uroków Niepołomic, zaznajamiając dzieci z miejscem ich zamieszkania. Promujemy naszych podopiecznych we współpracy z lokalnymi ośrodkami kultury. Od najmłodszych lat uczymy śmiałości w występach publicznych oraz proaktywnej i nieskrępowanej komunikacji z innymi ludźmi.